Long time no seeπ
Jangan risau, lepas ini makin susah and malas nak blog dah.. Bukan ada org baca pun! Hahaha blog pun hampar..
2015
Tahun baru, dah final year junior.. Esok nak masuk masuk posting pertama PCM.. Tapi otak kosong sebba 2bulan elective.. Penat bertungkus lumus siap semuanya sebelum jumaat. SELAMAT BERBALOI DUDUK DALAM GUA BERHARI2π΄π΄π΄π΄πππ Alamdulillah
Agaknya banyak sangat dosa... Itu yang kereta kena pecah.. Tak pe mesti ada hikmah-Nya.
Memang aku terus tinted kereta lah lepas nie.. Hehehe akhirnyaaaa~~~~~ππππ
Semua orang ada problem sendiri.. Konsep aku sennag.. Kalau boleh tolong, tolong lah.. Sebab apa? Hidup ini macam roda, ada time kita kat atas, sometime kita kat bawah.. Hahaha gitteeww malam ni berbahasa melayu! Hahahha
X sabar nak g picnic ngn Amanda next weekπ»π»π» dia lah yg rajin contact, ajak hangout.. Bff more 10years.. Thanks Amandafor everything.. Your words, your helps, your weirdness and everything meant everything to me *bunyi sgt lesbo pulak! Hahhaha
Aku nak travel lagi... Singapore was my starter.. Been to Surabaya, Germany, Brussel, Belgium(?), London.. Even belum abes travel all places, x round the whole country.. Just a glimpse of it just enough for meπ¬ nanti travel lagi, better plan and see everything.. Wanna try to travel alone.. But for now, g tavel ngn Amanda/ family duluππππ next destination yg pasti: Japan, Australia, Istanbul (of course utk hot air balloon and the view.. Mcm cantek je tgk dlm tvπ) BUT JAPAN IS A MUST! With Amanda.. Trip duoπππππ
Yang pasti starting isnin, aku kena start usaha hard and pass med school in one go! Yakin boleh! Be good and safe doctor! My oath! Ya Allah, kabulkan ya doa hambaMu ini.. Usaha + doa + tawakal = success! InsyaAllah
Tapi yang pastinya sekarang nak tidur! 2 sleepless nights can kill me anytime! Hahaha kill my MENTAL of course! Hahaha
Btw aku dah move.. Sempena 23 thn hidup ini, aku nak jd org bold expressing my opinion and make better choice.. Work as hard smpai otak, badan dah terlalu exhausted! Work hard, play hard! Haha InsyaAllah. So pray for meπΉ
Tak nak gila bayang atau put hope too high in relationship thingie or heart talking stuft.. Not my style from the beginning.. Hahahaha taubat dahh~~~ but thanks for the memories of tepuk sebelah tgn punya love type! Hahaha LOSER LONER GILA! Hahahhahaahhaha now just for to med and everything else.. Love it will comes when the time is right.. And dia yg syg aku, bukan aku yg terhegeh2.. Hahhaha aku X PERNAH TERHEGEH2 OKAY! Just terlalu obvious je.. Haha tu yg asyik kena bahan!
So bye 2014 and hi 2015.. Hi my better self! Lets work hard for our dream; lulus med school in one go, be good, safe doctor and be happy with our stressful lifeπ and lets lost a lot og kg and be slim and healthy skinny bitch for April! So ada 1 month okay! Hahahahha
XOXO Missa Shukri
Still loving this pic- i just very strong and beautiful person! Hahaha puji diri sendiri gila! Narsistik!

No comments:
Post a Comment